loading...
دانلود نرم افزار | جدیدترین اخبار از نرم افزار های روز دنیا
Mehrdad karimi بازدید : 111 پنجشنبه 29 فروردین 1392 نظرات (0)
دانلود Lynda HTML5 Course Full - دوره کامل آموزش اچ تی ام ال 5

اچ تی ام ال (HTML۵) زبانی برای ساختن و ارائه محتوا برای شبکه جهانی وب است، این پنجمین تجدید نظر از استاندارد HTML است (در سال ۱۹۹۰ ایجاد و در سال ۱۹۹۷ به عنوان HTML۴ استاندارد شده‌است) و تاکنون همچنان در دست توسعه‌است. اهداف اصلی HTML۵ بهبود این زبان به صورتی است که از جدیدترین فن آوری‌های چند رسانه‌ای پشتیبانی کند در حالی که هم به راحتی توسط انسان‌ها قابل خواندن باشد وهم به طور مداوم توسط رایانه‌ها و دستگاه‌ها (مرورگرهای وب، تجزیه کننده‌ها و غیره) قابل درک باشد. HTML۵ در نظر دارد نه تنها HTML ۴بلکه XHTML ۱ و ۲ HTML را نیز پشتیبانی کند.
در دوره آموزشی HTML5 شما با قابلیت های اساسی و کلیدی این زبان کاربردی قدرتنمد آشنا می شوید.

عناوین آموزشی:
- Drag and Drop in Depth
- First Look
- Geolocation in Depth
- Getting Started with HTML5
- Graphics and Animation with Canvas
- Local Storage and Offline Applications in Depth
- Managing Browser History
- Structure, Syntax, and Semantics
- Video and Audio in Depth
- Web Forms in Depth
- و ...

Mehrdad karimi بازدید : 105 پنجشنبه 29 فروردین 1392 نظرات (0)

: والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند. این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۰ والپیپر زیبا با موضوع طبیعت آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.در ادامه مطلب میتوانید مجموعه والپیپر های از طبیعت زیبا را دانلود کنید..

Landscapes-HD-Wallpapers

Mehrdad karimi بازدید : 195 پنجشنبه 29 فروردین 1392 نظرات (0)
دانلود ImTOO iPhone Transfer v5.4.9 Build 20130313 - نرم افزار مدیریت گوشی های آیفون

آیفون (iPhone)‏ یک گوشی هوشمند تلفن همراه است که در روز ۹ ژانویه ۲۰۰۷ توسط استیو جابز، مدیر عامل وقت شرکت اپل معرفی شد. آیفون صفحه‌کلید ندارد و فقط از یک کلید home برخوردار است که با فشردن آن کاربر به صفحه اصلی یا خانه منتقل می‌شود. از صفحهٔ حساس لمسی بهره می‌گیرد، که می‌توان با آن تایپ کرد، شماره گرفت و برنامه‌های گوناگون مبتنی بر وب و سیستم‌عامل iOS، را اجرا کرد. سیستم‌عامل این گوشی بر مبنای مک اواس است و iOS نام دارد. آیفون از مرورگر وب سافاری - مرورگر اصلی اپل - بهره می‌گیرد. هم اکنون در ایران آیفون یکی از گوش های محبوب در بین مردم به شمار می رود.
ImTOO iPhone Transfer یک ابزار بسیار کارآمد و مفید به منظور مدیریت گوشی های آیفون می باشد، که با استفاده از آن می توانید انواع فایل های مختلف از جمله جمله موسیقی، فیلم، تصاویر،کتاب ها، و ... را میان گوشی های آیفون و کامپیوتر رد و بدل کنید. همچنین این نرم افزار به عنوان یک مبدل قدرتمند قادر است تا فایل ها درون دیسک های Blu-ray/DVD/video را به فرمت های قابل پخش در آیفون تبدیل نماید. علاوه بر این شما قادر هستید از پیامک ها و دفترچه تلفن خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید تا در هنگام حذف شدن ناگهانی آن ها بتوانید آن ها را دوباره به گوشی خود بازگردانید. یکی از کاربردهای این نرم افزار آن است که گوشی آیفون شما تبدیل به یک هارد دیسک قابل حمل خواهد شد، زیرا به راحتی می توانید با استفاده از این نرم افزار اطلاعات آن را مورد استفاده قرار دهید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار ImTOO iPhone Transfer:
- پشتیبانی از گوشی های آیفون نسل۳، آیفون ۳٫۱
- پشتیبانی از آی تونز ۹٫۱
- انتقال فایل از آیفون به کامپیوتر و بلعکس
- پشتیبانی از انتقال عکس، موزیک و ویدیو بین کامپیوتر و گوشی آیفون
- حفظ اطلاعات داخل گوشی آیفون و بدون حذف شدن آن ها هنگام انتقال
- توانایی جستجو در گوشی آیفون به وسیله کامپیوتر
- تبدیل گوشی آیفون به یک هارد دیسک قابل حمل
- نمایش جزئیات گوشی هنگام اتصال به کامپیوتر
- rip کردن Blu-ray/DVD و تبدیل آن ها برای پخش در گوشی
- ویرایش اطلاعات ID3 و حذف هر گونه فایل های ناخواسته
- امکان تهیه نسخه پشتیبان از اس ام اس و دفترچه تلفن
- سهولت در استفاده
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...

Mehrdad karimi بازدید : 203 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (0)

 بازی جدید،بسیار زیبا و معروف Asphalt 6: Adrenaline برای تمام گوشیهای جاوا

 

 

امروز بازی جدید، بسیار زیبا ، جذاب و معروف Asphalt 6: Adrenaline رو برای شما کاربران عزیز آماده دانلود کردم. این بازی توسط شرکت معروف و قدرتمند Gameloft برای گوشی های جاوا دارای رزولوشن ۱۲۸×۱۲۸, ۱۲۸×۱۶۰, ۱۷۶×۲۰۸, ۱۷۶×۲۲۰, ۲۴۰×۳۲۰, ۲۴۰×۴۰۰, ۳۲۰×۲۴۰, ۳۶۰×۶۴۰, ۴۸۰×۸۰۰ پیکسل عرضه شده است. شما هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را از سایت سافت سرا دریافت نمایید. دانلود این بازی زیبا رو به شما توصیه میکنم.

 

این بازی برای گوشی های زیر اجرا می شود:

  1. نوکیا سری ۴۰
  2. نوکیا سری ۶۰
  3. نوکیا سری ۶۰ ورژن ۲
  4. نوکیا سری ۶۰ ورژن ۳
  5. نوکیا سری ۶۰ ورژن ۵
  6. اکثر گوشی های سونی اریکسون
  7. اکثر گوشی های سامسونگ
  8. و اکثر گوشی هایی که جاوا را ساپورت می کنند

 

Mehrdad karimi بازدید : 562 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (0)

دانلود بازی مار و پله برای موبایل با فرمت جاوا Snakes and Ladders

 

امروز برای شما دوستان عزیز بازی بسیار جالب، فانتزی، سرگرم کننده و خاطره انگیز مار پله (یا مار و پله) Snakes and Ladders رو برای شما آماده دانلود کردم. این بازی با فرمت جاوا java قابل نصب بر روی تمام گوشی هایی که از جاوا پشتیبانی می کنند می باشد. شما هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را از سایت سافت سرا دریافت نمایید.

Mehrdad karimi بازدید : 347 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Master of Defense   بازی کم حجم و استراتژِیکی دفاع از قلعه برای PC

 

دانلود بازی Master of Defense

 

بازی Master of Defense یکی دیگر از بازی های استراتژیکی و کم حجم و جذابی است که برای شما آماده دانلود کرده ایم . بازی Master of Defense در حقیقت یک میدان نبرد از نوع ویژه است ! شما باید در این بازی از مردم در مقابل هیولاها دفاع کنید ، برای این کار ابزار مختلفی در اختیار شما قرار می گیرد ، باید هر طور شده مانع از عبور هیولا ها شوید . برای این کار شما می توانید از ۵ نوع برج دفاعی که در اختیار شما قرار میگیرد استفاده کنید ، البته نگران نباشید ! با عبور از مراحل مختلف و کسب امتیاز بیشتر ، برج های دفاعی و ابزار آلات جنگی بهتری را کسب خواهید کرد .

سعی کنید در بازی Master of Defense استراتژی و یا شیوه ی چیدمان برج ها و ابزار دفاعی خود را به گونه ای برنامه ریزی کنید که هیولاها نتوانند از آن به سادگی عبور کنند . بازی Master of Defense گرافیک و گیم پلی جالبی دارد ، می تواند شما را ساعت ها سرگرم خود نماید ، در ابتدای بازی شاید جذابیت آن براییتان زیاد نباشد اما زود قضاوت نکنید ! سعی کنید با بازی بیشتر آشنا شده ، تا از مراحل مختلف بازی لذت ببرید . امیدواریم از بازی Master of Defense لذت ببرید .

 

برخی ویژگی های بازی Master of Defense :

-   حجم بسیار مناسب بازی
-   گیم پلی و مراحل اعتیاد آور و جذاب
-   قابل اجرا بر روی اکثر سیستم ها ، حتی سیستم های با سخت افزار معمولی
-   قابل اجرا بر روی اکثر نسخه های ویندزو ، از جمله ویندزو ۷
-   امکان ارتقای ابزار جنگی با بالا بردن امتیاز
-   و …

Mehrdad karimi بازدید : 108 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (0)

دانلود بازی محبوب فیفا 2013   FIFA 2013 برای موبایل جاوا

 

 

 

امروز برای شما عزیزان بازی بسیار زیبا و محبوب فیفا ۲۰۱۳ -  FIFA 2013 براب موبایل با فرمت جاوا آماده دانلود کردم. این بازی توسط کمپانی EA Sports  منتشر شده است. بازی فیفا ۲۰۱۳ در رزو لوشن ۲۴۰×۳۲۰ مناسب برای گوشی های سری ۴۰ و سری ۶۰ ورژن ۳ می باشد. شما هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را زا سایت سافت سرا دریافت نمایید.

 

Mehrdad karimi بازدید : 193 سه شنبه 20 فروردین 1392 نظرات (0)

دانلود KMPlayer 3.5.0.81 Final   نرم افزار قدرتمند پخش فایل های صوتی و تصویری

 

دانلود KMPlayer 3.5.0.81 Final

 

KMPlayer کام پلیر نرم افزارقدرتمند پخش فایل های صوتی و تصویری است که در عین کم حجم بودن قادر به پخش تقریبا ۹۹ درصد فرمت های صوتی و تصویری می باشد. نرم افزاری بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا می باشد. هرکاربری که یک بار KMPlayer را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار KMPlayer بر این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید.

 

نرم افزار KMPlayer با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمایند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد نرم افزار می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند. شما هم اکنون می توانید جدیدترین نسخه و آخرین ورژن نرم افزار کام پلیر KMPlayer را از سایت سافت سرا دریافت نمایید.

 

Mehrdad karimi بازدید : 116 سه شنبه 20 فروردین 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار یاهو مسنجر Yahoo Messenger 11.5.0.228 Final

دانلود یاهو مسنجر Yahoo Messenger 11.5.0.228 Final

Yahoo Messenger احتمالا همه شما یاهو مسنجر را می شناسید. هرکسی که عضو یاهو شود می تواند از این پیام رسان استفاده نماید. از امکانات یاهو مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است.

 

اتاق های چت یاهو مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند. شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند.

Mehrdad karimi بازدید : 135 سه شنبه 20 فروردین 1392 نظرات (0)

مسنجر حرفه ای با قابلیت چت صوتی و تصویری

 

ooVoo  مسنجر حرفه ای با قابلیت چت صوتی و تصویری می باشد. ooVoo مسنجری است که به ارائه خدمات تلفن تصویری و صوتی و یا پیام رسان فوری است که توسط شرکت ooVoo LLC برای سیستم عامل های ویندوز ، آندروید ، مک OCX و … ساخته شده است. این شرکت تا به تاریخ سپتامبر ۲۰۱۲ بالغ بر ۵۶ میلیون کاربر در سراسر جهان داشته است که به گفته خود شرکت هر روز ۱۰۰ هزار نفر به تعداد کاربران آن افزوده می شود .

بیشتر استفاده کنندگان از مسنجر ooVoo  تلفن همراه تشکیل می شود . لازم به ذکر است بعضی قابلیت های این نرم فزار پولی می باشد که هیچ ربطی به کرک و … ندارد . از قابلیت و امکانات نرم افزار ooVoo  می توان به ارتباط صوتی ، تصویری ، متنی و چت متنی همزمان با ۱۲ نفر ، امکان Import کردن ID از طریق مسنجر ها و یا شبکه های اجتماعی از جمله فیس بوک  .

البته قابلیت ها این نرم افزار به اینجا ختم نمی شود . شما نیز عضو این مسنجر شده . تا به جمع دیگر دوستانتان بپیوندید .

 

Mehrdad karimi بازدید : 101 دوشنبه 19 فروردین 1392 نظرات (0)

در پست امروز وبسایت  سافت سرا ،نرم افزاری قدرتمند از کمپانی Xilisoft جهت تبدیل فرمت حرفه ای فایل های ویدئویی را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم.Xilisoft Video Converter نرم افزار مبدل قدرتمندی از سوی کمپانی معروف  Xilisoft میباشد که امکان تبدیل ویدیو به فرمت های ویدیویی معروف را برایتان امکان پذیر میکند.این نرم افزار به شما اجازه وارد کردن فایل هایی با فرمت های AVI, MPEG, WMV, DivX, MP4, H.264/MPEG-4 AVC, RM, MOV, XviD, 3GP, FLV, VOB (فرمت دیسک های دی وی دی), DAT (فرمت دیسک های VCD, SVCD) را میدهد تا آن ها با نهایت سرعت و بدون افت کیفیت به فرمت مورد نظر خود تبدیل کنید.ویژگی منحصر به فرد این نرم افزار که در اکثر نرم افزارهای تبدیل فرمت مشاهده نمی شود قابلیت ویرایش و اعمال افکت های مختلف بر روی ویدئو ها می باشد.یعنی می توانید لوگو و افکت بر روی ویدئو های خود قرار دهید، زیرنویس های فیلم های خود را ویرایش یا تنظیم کنید و… همچنین این نرم افزار قابلیت تبدیل فیلم های دو بعدی به سه بعدی به صورت استاندارد را دارا می باشد. برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

نرم افزار مبدل ویدیو Xilisoft Video Converter

ویژه اعضای سایت سافت سرا

جهت عضویت اینجا را کلیک کنید

Mehrdad karimi بازدید : 242 یکشنبه 18 فروردین 1392 نظرات (0)

دانلود تقویم اذان گو باد صبا v3.2 - تقویم شمسی سال 1392 تقویم اسلامی باد صبا، نمونه ای دیگر از معرفی و ارائه ارزش های اسلامی در قالب تقویم سه گانه می باشد که با هدف ارج نهادن به فرهنگ  والای نماز توسط موسسه فرهنگی موج همراه نور تولید گردیده است. این نرم افزار بگونه ای طراحی شده که امکان نصب و اجرا بر روی طیف وسیعی از گوشی ها و نیز گوشی هایی با سیستم عامل جاوا فراهم می سازد. در این نرم افزار کاربر ضمن مشاهده اعمال، ادعیه، آداب، اوقات شرعی و ... بصورت روزانه از قابلیت پخش خودکار اذان در اوقات شرعی شهر مورد نظر نیز برخوردار است. از دیگر امکانات آن می توان به مشاهده اوقات شرعی 320 شهر ایران و هر نقطه جغرافیایی دیگر، ارائه وقایع روزانه ، چندین پوسته گرافیکی، تبدیل تاریخ و ... اشاره داشت. گفتنی است تقویم باد صبا بدون محدودیت زمانی و به صورت رایگان برای کاربران قابل استفاده می باشد.

قابلیتهای کلیدی تقویم اذان گو باد صبا:
- ارائه سه تقویم شمسی ، قمری و میلادی (بدون محدودیت زمانی)
- ارائه وقایع قمری بصورت متحرك  و زیر نویس
- ارائه اوقات شرعی 320 شهر
- امکان تعیین طول و عرض جغرافیایی دلخواه برای نمایش اوقات شرعی و پخش اذان
- قابلیت پخش اذان بصورت خودكار
- ارائه شرح اعمال  هر روز
- قابلیت درج یادداشت  برای هر روز
- ارائه ادعیه مرتبط با روز
- ارائه مجموعه ای از آداب (آداب خوابیدن ، زیارت ، نماز ، وضو و ..)
- قابلیت تنظیم پخش اذان
- امكان انتخاب موذن دلخواه جهت پخش اذان
- ارسال خودکار نرم افزار از طریق بلوتوث  (در حال حاضر در نسخه آندروید این امکان فراهم نمی باشد.)
- امكان روشن نگه داشتن نور صفحه نمایش برای مطالعه بهتر ادعیه و زیارات
- ذخیره سازی بخشی از متن انتخابی در قالب فایل متنی(Text)
- ارسال بخشی از متن انتخابی از طریق ایمیل و پیام كوتاه
- تبدیل تاریخ میلادی به شمسی و بالعكس
- حركت خودكار متن با قابلیت تنظیم سرعت حركت
- تنظیم میزان بلندی صدا
- امكان چرخش متن برای سهولت در امر مطالعه
- نمایش متون در  پنج سایز متفاوت
- امكان  تغییر رنگ متن و اعراب
- قابلیت تنظیم چیدمان صفحه كلید بر اساس دو مدل نوكیا و سونی اریكسون
- قابل اجرا و سازگار با صفحات لمسی
- تغییر پوسته گرافیكی نرم افزار
- و....

Mehrdad karimi بازدید : 122 یکشنبه 18 فروردین 1392 نظرات (0)

وکتورهای بسیار زیبا و کاربرد و با کیفیت جهت استفاده در طراحی های مربوط به تولد که میتواند در زیبای طراحی گرافیست ها بسیار موثر باشد. این وکتورها با فرمت EPS که در نرم افزارهای گرافیکی مثل فتوشاپ قابل استفاده هستند ، به همراه یک فایل به عنوان پیش نمایش با فرمت JPG که البته از این فایل به تنهایی نیز میتوان استفاده کرد ، عرضه شده اند. وکتورها با توجه به ماهیتشان میتوانند با سایزهای بسیار بالا مورد استفاده قرار بگیرند. برخی از وکتورهای درون این مجموعه را میتوانید در عکس مطلب مشاهده نمایید.

 

Backgrounds Vector S3 مجموعه وکتورهای رنگارنگ پس زمینه Backgrounds Vector

Mehrdad karimi بازدید : 115 یکشنبه 18 فروردین 1392 نظرات (0)

دانلود Mozilla Firefox v20.0 - شاهکاری جدید از بنیاد موزیلا طبق آن چیزی که پیش بینی می شد تنها پس از چند ماه از ارائه نسخه 4 ازMozilla Firefox، شرکت سازنده سیاست هایش را تغییر داده و در طول هر چند هفته  نسخه ی جدیدی از مرورگر محبوب خود را تولید می کند. نسخه جدید به تازگی ارائه شده است و پیش بینی می شود تنها در چند هفته آینده نسخه بعدی هم از راه برسد. باید ببینیم سیاست های جدید موزیلا آیا به موفقیت هرچه بیشتر این شرکت خواهد انجامید یا خیر.
از مدت ها قبل طی پیش بینی هایی که میشد موزیلا قصد داشت تا علاوه بر بهبود سرعت و کارآیی این مرورگر تغییرات زیادی را هم در واسط کاربری دهد تا علاوه بر قدرت و کیفیت کاربران بتوانند با یک واسط کاربری جذاب تر از گذشته به گشت و گذار در اینترنت بپردازند و مطابق همین پیش بینی ها این نسخه مانند همان چیزی که از قبل به واسطه عکس های متعدد به نمایش در آمده بود این نسخه ارائه گردید. نسخه ی جدید به دلیل سازگاری بسیار ویژه ای که با موتورهای پردازشی در کدها به زبان های مختلف دارد با سرعتی بسیار بالاتر صفحات را بارگزاری خواهد کرد و این مورد برای کاربران که به مراتب از سرعت های نسبتا پائین بهره می برند بهترین خبر و هدیه خواهد بود. اما مهم ترین تغییر که همان اعمال تغییرات در واسط کاربری است در بهینه سازی عملکرد ها و همچنین بهبود آن ها نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. سازگاری هرچه بهتر با جاوا و کدهای آن و نسخه 5 از HTML هم از نکات بسیار قابل توجهی است که در نسخه جدید فایرفاکس به چشم می خورد. کش نمودن بخش هایی از سایت ها که اکثر مواقع ثابت هستند برای بارگزاری هرچه سریعتر در دفعات بعدی بازگشایی یکی از جالب ترین نکاتی است که شاید نکته پیچیده ای در آن وجود نداشته باشد اما با همین عمل ساده هم سرعت بسیار بهبود خواهد یافت.
Mozilla Firefox در این نسخه طرح نوینی از Add-on ها و مدیریت و تنظیمات آن ها را به نمایش گذاشته و طوری عمل نموده که کاربران ساده تر از گذشته بتوانند پلاگین های دلخواه خود را که تعدادشان حالا از هزاران هم فراتر رفته را نصب و با قدرت بیشتری به مرور وب بپردازند. Index کردن DB ها برای کانکت شدن سریعتر به اطلاعات موجود برروی سرورها هم از جالب ترین تکنولوژی هایی است که در این نسخه دیده می شود. عدم Crash شدن های متعدد که به دلایل مختلف در نسخه های قبلی به وجود می آمد در این نسخه دیده می شود به طوری که شاید نسبت به قبل به هیچ وجه موزیلا فایرفاکس Crash نشود یا حداقل تعداد آن ها بسیار پائین باشد. نسخه جدید نسبت به قبل سه قابلیت اصلی را تقویت کرده است ؛ سریعتر شده ، راحت تر قابل استفاده است و بازهم سریعتر عمل می کند ؛ این که سریعتر عمل می کند به این خاطر است که با جاوا و کدهای مربوط به آن بسیار سازگارتر شده است. سازگاری کامل با نسخه 3 از CSS که پایه اصلی طراحی ها در وب است از نکات بسیار مهم و قابل توجه برای کاربران علل الخصوص برنامه نویسان و طراحان وب است. امنیت اطلاعات و مدیریت آن ها نسبت به قابل با کیفیت بیشتری ارائه شده و با توجه به کنترل هایی که کاربران به واسطه این قابلیت ها برروی اطلاعات خود دارند نسخه جدید بسیار ایمن تر از نسخه های قبلی عمل خواهد کرد.
اما یکی از مهم ترین و موفق ترین قابلیت هایی که در این نسخه از  روباه بنیاد موزیلا به چشم می خورد پشتیبانی از فرمتی است که برای ویدئوهای تحت وب که کیفیت بسیار بالایی دارند و از فرمتی به نام WebM استفاده می کنند ؛ این قابلیت بسیار مهم به کاربران این اجازه را می دهد که این فرمت ویدئویی آنلاین را به راحتی اجرا کرده و با کیفیت بسیار بالا به نظاره بنشینند ؛ این فرمت که در آینده ای نزدیک بیشتر از آن نام برده خواهد شد علاوه بر کیفیت بالا حجم مناسبی هم برای فایل ها در نظر می گیرد که مطمئنا برای لود صفحات بسیار مناسب تر از بقیه گزینه ها ویدئویی خواهد بود. برای نمونه فایل ویدئویی که از سوی سایت موزیلا برای معرفی این نسخه در نظر گرفته شده است با کیفیت بالای تصاویر که اندازه آن 720*1280 است کمتر از 8 مگابایت حجم دارد در صورتی که همین کیفیت بالای تصاویر اگر با فرمت های دیگر تعریف می شد به مراتب حجم بیشتری را طلب می کرد.
نسخه جدید از Mozilla Firefox از وب سايت قدرتمند آسان  آماده دانلود شده است ؛ نسخه فارسی در ادامه برای دانلود کاربران عزیز فارسی زبان قرار گرفت. هرچند طبق زمابندی های جدید موزیلا ، قرار است نسخه های بعدی تنها طی چند ماه آینده رونمایی شوند اما همین نسخه جدید هم می تواند گام بلندی برای پیروزی بر IE بردارد.

قابلیت های کلیدی  Mozilla Firefox:
- واسط کاربری جدید و جذاب تر نسبت به قابل
- سرعت بسیار بالا در بارگزاری صفحات وب
- داراي قابليت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در يك صفحه)
- امنيت بالا در محيط نا امن اينترنت
- جلوگبري از خطرات احتمالي Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگيري از باز شدن صفحات تبليغاتي بي مورد(Popup - bloker)
- محافظت از پسوردها و رمز هاي عبور خصوصي و امنيتي
- مدیریت حرفه ای تر Add-on ها
- استفاده ساده تر از نرم افزار
- پشتیبانی از HTML نسخه 5
- پشتیبانی از نسخه 3 CSS
- امکان سازگاری با فرمت ویدئویی WebM
- کاهش بسیار محسوس Crash ها در استفاده از این نسخه
- سازگاری مثال زدنی با جاوا اسکریپت برای بارگزاری هرچه بهتر صفحات
- آنلاین بودن همیشگی و عدم قطع شدن سوکت های ارتباطی (اجرای بهتر بازی ها و چت کردن)
- امکان نمایش تمام صفحه ویدئوها
- امکان مشاهده آفلاین صفحات از قبل کش شده
- کش بخش هایی از سایت ها که معمولا ثابت هستند
- انعطاف پذیری بسیار بالای نرم افزار در مواجه با سلایق مختلف
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7

Mehrdad karimi بازدید : 110 یکشنبه 18 فروردین 1392 نظرات (0)

 

Corel AfterShot نرم افزاری سریع و منعطف برای کار با عکس ها می باشد که قابلیت های مختلف ویرایش و مدیریت عکس را با پردازش تصاویر RAW ترکیب کرده است. مدیریت عکس ها در کاتالوگ ها و پوشه ها با استفاده از این نرم افزار امکان پذیر می باشد. جستجوی سریع عکس ها با ابزار بررسی اطلاعات عکس مانند تنظیمات دوربین ، کلمات کلیدی ، برچسب ها و … ممکن خواهد بود. خروجی عکس ها به صورت آلبوم ، گالری وب سایت یا نمایش ساده عکس ها متفاوت می باشد. با پشتیبانی از RAW ، پرداش دسته ای تصاویر و سرعت باور نکردنی آن، Corel AfterShot به یکی از حرفه ای ترین نرم افزارهای مدیریت و ویرایش عکس تبدیل شده است. شما در دسترسی به عکس ها کاملا آزاد خواهید بود و می توانید آنها را از یک پوشه یا شبکه و حتی از روی یک کارت حافظه روی نرم افزار اجرا کنید. هر طور که بخواهید می توانید کاتالوگ بسازید و سپس از ابزار حرفه ای برای مدیریت و دسته بندی عکس های خود با سرعت فراوان بهره ببرید.

 

Corel AfterShot Pro 1.1.1.10 ویرایش تصاویر خام خود با Corel AfterShot Pro 1.1.1.10

 

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از کدوم سیستم عامل استفاده میکنید؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 201
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 241
  • بازدید ماه : 479
  • بازدید سال : 7,126
  • بازدید کلی : 29,935